۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۵۳۳۶
اسطوره دوومیدانی جهان:

بولت می‌تواند سریعتر بدود

اسطوره دوومیدانی جهان معتقد است بولت می تواند سریعتر از این بدود و رکوردی را به جا گذارد که در تاریخ دوومیدانی جهان دست نیافتنی شود.
یوسین بولت، سریع‌ترین ورزشکار در جهان است. تابستان سال گذشته در المپیک لندن بولت توانست در مواد 100 متر و 200 متر به عنوان قهرمانی دست یابد.

اگر چه در حال حاضر کمتر کسی می‌تواند با بولت رقابت کند، اما مایکل جانسون، قهرمان 9 دوره دوومیدانی جهان معتقد است هنوز بهترین عملکرد بولت را شاهد نبوده‌ایم و بولت می‌تواند بهتر از این باشد.

مایکل جانسون معتقد است بولت می‌تواند سریع تر از این بدود. جانسون درباره یوسین بولت گفت: معتقدم بولت توانایی سریع دویدن دارد. این که او بتواند سریع تر از حال حاضر بدود سوال دیگری است، اما می‌دانم او می‌تواند این کار را کند. اگر بولت بتواند این کار را انجام دهد، بعید است ورزشکار دیگری به رکورد او برسد و به این ترتیب یوسین بولت به بزرگ‌ترین ورزشکار دوومیدانی تاریخ و جهان تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بولت به تازگی در مسابقات 150 متر ساحل "کوپاکابانا" در ریودوژانیرو با زمان 14 ثانیه و 42 صدم ثانیه اول شد. این دونده 26 ساله جامائیکایی رکورد 150 متر جهان (14 ثانیه و 35 صدم ثانیه) را در اختیار دارد.

او همچنین در ریودوژانیرو به بازی فوتووالی(والیبال با پا) پرداخت و با نفرات سرشناسی مانند روماریو بازی کرد.


ارسال به دوستان