۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۵۹۵۹

دروگبا:ارتباط ویژه ای با چمپیونزلیگ دارم

دروگبا در ژانویه به گالاتاسرای پیوست و از اینکه این فرصت را پیدا کرده تا بار دیگر در لیگ قهرمانان بازی کند، بسیار خوشحال است
سایت گل- دیدیه دروگبا، مهاجم باتجربه گالاتاسرای، در آستانه دیدار تیمش مقابل رئال مادرید، اعلام کرد که علاقه ویژه ای به رقابت های چمپیونزلیگ دارد.

این ستاره ساحل عاجی سال گذشته با چلسی قهرمانی در این رقابت ها را جشن گرفت اما در تابستان این باشگاه را به مقصد شانگهای شنهوای چین ترک کرد.

او در ژانویه به گالاتاسرای پیوست و از اینکه این فرصت را پیدا کرده تا بار دیگر در لیگ قهرمانان بازی کند، بسیار خوشحال است.

او در گفتگو با سایت یوفا گفت:" من رابطه ویژه ای با لیگ قهرمانان دارم. این جامی است که من مدت ها برای لمس کردن آن صبر کردم.

برای 9 فصل در مارسی و چلسی من به دنبال این جام بودم. رسیدن به این جام یکی از مهمترین افتخارات دوران حرفه ای من است. بازگشت به لیگ قهرمانان لذت فوق العاده برای من دارد؛ به ویژه شنیدن سرود ویژه این رقابت ها در ابتدای هر دیدار."

دروگبا که در دیدار این هفته گالا مقابل مرسین ایدمان یوردو، دو بار گلزنی کرد، از زندگی در ترکیه راضی است.

"  باید بگویم که از بودن در اینجا خیلی خوشحال هستم. گالاتاسرای باشگاهی است که پروژه های بزرگی دارد و جاه طلب است. آنها می خواهند زمانی قهرمان چمپیونزلیگ شوند. انتخاب این باشگاه برای من عالی بود.

می خواهم همان شور و اشتیاقی که در زمان حضورم در گالاتاسرای داشتم را بار دیگر به دست بیاورم. می خواهم بخشی از این ماجراجویی باشم. این واقعا هیجان انگیز است."

برچسب ها: دروگبا ، چمپیونزلیگ
ارسال به دوستان