۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۶۱۵۷
انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۱-۰۱-۱۳۹۲

رییس کمیسیون قضایی مجلس:۸۰ ایرانی در قزاقستان زندانی هستند

وی افزود: این معاهده باید به تصویب مجلس برسد و بعد مراحل بعدی آن طی شود تا مشکل این زندانی‌ها هم حل شود.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۸۰ ایرانی در قزاقستان زندانی هستند.

به گزارش فارس، اللهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه طی سخنانی در تشریح دلایل در اولویت قرار گرفتن لایحه استراداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در تماسی که با سفیرمان در قزاقستان داشتیم متاسفانه تعدادی از شهروندان ایرانی دراین کشور محبوس هستند.

وی افزود: این معاهده باید به تصویب مجلس برسد و بعد مراحل بعدی آن طی شود تا مشکل این زندانی‌ها هم حل شود.

ملکشاهی ادامه داد: با توجه به نیازهایی که مردم کشورهای مختلف در جهان امروز به هم دارند باید معاهده‌های اینچنینی به تصویب برسد.

وی ادامه داد: این معاهده در دولت و کمیسیون قضایی بررسی شده و در کل به مصلحت کشور است، ملک شاهی تصریح کرد: در تماسی که روز گذشته داشتیم اعلام شد که حدود 80 شهروند ایرانی در قزاقستان مشکل دارند که با تصویب این معاهده مشکل این عزیزان حل می‌شود.

ملکشاهی از نمایندگان خواست که به این لایحه رای مثبت دهند تا مشکل شهروندان ایرانی حل شود.
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود