۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۲-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۶۴۱۴
انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۲-۰۱-۱۳۹۲

اعتراض دفتر هاشمی به اظهاراتی درباره حذف او از نماز جمعه تهران

رئیس دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی به دنبال اظهارات رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه درباره اینکه بحث بازگشت هاشمی به نماز جمعه تهران "تمام شده است" واکنش نشان داد.

محمد هاشمی رئیس دفتر  اکبر هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با روزنامه بهار گفت: تصمیم قطعی درباره این موضوع باید از‌ سوی مراجع ذیربط گرفته شود که هنوز از‌ سوی آنان چیزی در این‌باره گفته نشده است.

وی افزود: آیت الله هاشمی در مقطعی تصمیم گرفتند به نماز جمعه بازنگردند. علت هم این بود که ایشان تأکید داشتند که جایگاه نماز جمعه جایگاه مقدسی است؛ ممکن است این جایگاه با بعضی از شعارها خدشه‌دار شود.

محمد هاشمی همچنین با اشاره به به نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، گفت که بازگشت اکبر هاشمی رفسنجانی به نمازجمعه می‌تواند یک قدم برای برطرف‌کردن موانع باشد. مسائلی هم که ما در ایام تعطیلات نوروز دیدیم نشان‌دهنده این موضوع بود.

قبل از این رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه به ایلنا گفته بود: موضوع بازگشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به نماز جمعه مطرح نیست و بحث بازگشت وی به نماز جمعه تمام شده است.

ارسال به دوستان
نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!