۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۶۶۲۶

خوانندگان آس، رئال را در ومبلی می‌بینند

۷۸ درصد خوانندگان سایت اینترنتی روزنامه آس به حضور رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا رأی دادند.
فارس - سایت اینترنتی روزنامه آس پس از قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از خوانندگان آنلاین خود پرسید: کدام تیم‌ها به فینال لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد؟

رئال مادرید مقابل بورسیا دورتموند بازی خواهد کرد که در مرحله گروهی مقابل یکدیگر بازی کرده بودند؛ این در حالی است که بارسلونا، قهرمان سال 2011 با بایرن‌مونیخ دیدار خواهد کرد.

تقریبا 5 هزار خواننده در این زمینه رأی دادند- 60 درصد از آنها مطمئن هستند که فینال بین رئال مادرید و بایرن‌مونیخ برگزار خواهد شد؛ در حالی که 18 درصد امیدوار هستند که در فینال شاهد ال‌‌کلاسیکویی دیگر باشند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که 78 درصد از خوانندگان آس بر این باور هستند که رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا که چهارم خرداد در ومبلی برگزار خواهد شد، حضور دارد.

شرکت‌کنندگان اعتماد کمتری به شکست بایرن‌مونیخ توسط بارسلونا دارند و تنها 34 درصد از صعود آبی‌‌اناری‌ها به فینال مطمئن هستند. 16 درصد نیز معتقدند که فینال میان بورسیا دورتموند و بارسلونا برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی اعتقاد بسیار اندکی به فینالی تمام آلمانی دارند و تنها 5 درصد از آنها نبرد بایرن و دورتموند برای کسب قهرمانی را پیش‌بینی می‌کنند.



برچسب ها: آس ، رئال ، ومبلی
ارسال به دوستان