۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۷۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۲
کد ۲۶۷۴۷۷
انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۸-۰۱-۱۳۹۲

۴ کشته در حادثه برخورد تریلی و رنو

در ساعت 19:00 روز گذشته بر اثر برخورد یک‌دستگاه سواری رنو و یک‌دستگاه تریلی ماک در کیلومتر 61 محور قزوین- رشت در محدوده پیچ ملاعلی در استان قزوین 4 نفر کشته شدند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از کشته شدن ۴ نفر بر اثر برخورد یک‌ دستگاه تریلی و یک ‌دستگاه رنو در استان قزوین خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ رضا سلبی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در ساعت 19:00 روز گذشته بر اثر برخورد یک‌دستگاه سواری رنو و یک‌دستگاه تریلی ماک در کیلومتر 61 محور قزوین- رشت در محدوده پیچ ملاعلی در استان قزوین 4 نفر کشته شدند.

وی در ادامه گفت: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف را انحراف به چپ از سوی راننده سواری رنو اعلام کردند.

سرهنگ سلبی تاکید کرد: انحراف به چپ یکی از اصلی‌ترین علل حوادث رانندگی در جاده‌های کشور است که رانندگان باید توجه بیشتری در این زمینه داشته باشند.
ارسال به دوستان
ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود و برای سرش 7 میلیون دلار جایزه تعیین کرد تله‌پورت در فناوری کوانتوم ممکن شد خوردن این غذا سبب کاهش کلسترول می‌شود حزب‌الله لبنان شهادت ابراهیم عقیل را تأیید کرد عکس کاوشگر «جویس» از زمین، ماه و اورانوس در مسیر مشتری انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله