۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۶۷۷۵۲

خیز راسل برای ریاست دوباره

رییس باشگاه بارسلونا از نامزدن شدن خود در انتخابات ریاست این باشگاه در سال 2016 خبر داد. او بهبودی ویلانووا و بازگشت آبیدال به مستطیل سبز را بهترین لحظات خود در این فصل دانست.
ایسنا -  ساندرو راسل که در سال 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده گرفت و جانشین خوآن لاپورتا شد، کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشته است. او اعلام کرد که قصد دارد در انتخابات دور بعد ریاست بارسلونا که در سال 2016 برگزار می شود شرکت کند. راسل 49 سال در سال 2010 جانشین لاپورتا شد و دوران ریاست او در آبی-اناری‌ها تا سال 2016 ادامه خواهد یافت.

بارسلونا در دوران ریاست راسل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لیگا و جام حذفی اسپانیا را تجربه کرد. تیم او در فصل جاری هم از مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و لیگاست.

او گفت: در انتخابات سال 2016 هم شرکت خواهم کرد. امیدوارم که اعضای هیئت مدیره همچنان به من اعتماد داشته باشند. چالش‌های زیادی را پیش رو داریم. قصد داریم ورزشگاه نوکمپ را که در سال 1957 ساخته شد، بازسازی کنیم و یا شاید ورزشگاه جدیدی بسازیم. ما از ثبات لازم در بخش اقتصاد، ورزش و مسائل اجتماعی برخوردار هستیم. این باعث می‌شود که با امیدواری به آینده بنگریم.

راسل که تیمش سه‌شنبه آینده باید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن‌مونیخ برود، افزود: باید به عنوان باشگاهی که به جوانان اعتماد می‌کند، الگو قرار گیریم. ما در مسیر درستی گام برمی‌داریم و می‌خواهیم همین راه را ادامه دهیم. با وجود غیبت طولانی مدت سرمربی خود همچنان تیم قوی و خوبی هستیم.

بارسلونا در فصل جاری لیگا نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است و با 13 امتیاز اختلاف نسبت به رئال‌مادرید تیم دوم جدول رده‌بندی در صدر قرار دارد. راسل گفت: در آستانه کسب جام هستیم و این ثمره تلاش و پشتکار و ایستادگی تمام تیم است.

او در پایان سخنان خود گفت که بهترین لحظات او در این فصل بازگشت آبیدال به میدان و بهبودی تیتو ویلانووا بوده است.



برچسب ها: راسل ، بارسلونا
ارسال به دوستان