۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۸۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۰۱-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۶۸۲۳۶
انتشار: ۲۰:۲۷ - ۰۱-۰۲-۱۳۹۲

تمدید مهلت ثبت نام انتخابات شوراها تا 22 امشب

ستاد انتخابات کشور مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلیل استقبال را تا ساعت 22 امروز یکشنبه مورخ یکم اردیبهشت تمدید کرد.
جانشین ستاد انتخابات استان آذربایجان‌شرقی گفت: ثبت‌نام انتخابات شورا تا 22 امشب تمدید شد.

به گزارش فارس، ایوب حقیقی اظهار کرد: ستاد انتخابات کشور مهلت ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به دلیل استقبال را تا ساعت 22 امروز یکشنبه مورخ یکم اردیبهشت تمدید کرد.

وی همچنین از ثبت نام 8 هزار و 950 نفر در انتخابات شهر و روستا در شوراها در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود: از این تعداد 8 هزار و 782 نفر مرد و 168 نفر زن هستند.

جانشین ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به مراحل برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: پس از مرحله ثبت‌نام، مدارک داوطلبان برای تایید مشخصات آنها به مراجع قانونی ارسال و این امر در مدت 10 روز انجام خواهد شد.

حقیقی ادامه داد: بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی پس از استعلام از مراجع قانونی آغاز و تا 28 اردیبهشت نتایج این بررسی به داوطلبان اعلام خواهد شد.

وی همچنین از پیش‌بینی سه هزار و 292 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و 3 هزار و 460 شعبه اخذ رأی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان خبر داد.
ارسال به دوستان
چرا ما انسان‌ها زانوهای بهتری تکامل نداده‌ایم؟ با پروژه جدید منصوری آشنا شوید ؛ وسپا الکتریکا موناکو ادیشن (+عکس) پدیده‌ای که زمین را برای ۹ روز متوالی لرزاند! رونمایی از جدیدترین موشک بالستیک سپاه پاسداران (+عکس) مراسم رژه نیروهای مسلح برگزار شد افشاگری درباره دستمزد نجومی بازیگران زن؛ چه کسی در صدر لیست است؟ آیت‌الله بهجت کلوچه‌پز می‌شد اگر این سفر را نمی‌رفت! یک شاهنامه‌پژوه: شاهنامه افسانه و اسطوره نیست؛ تاریخ کهن ایرانیان است راز صدای آدم فضایی‌ها در ته این گودال برملا شد اتوبوس و مترو رایگان برای دانشجویان و دانش‌آموزان از فردا یکشنبه ۵ اپلیکیشن برای بهبود تمرکز؛ دیگر کارهایتان را به‌تعویق نیندازید خط و نشان نیروهای مسلح ایران برای اسرائیل : ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد رشد نهال‌های در سایه با آینه‌کاری کف جنگل! دیدنی های امروز؛ از آغاز عرضه جهانی آیفون 16 تا تشدید تنش در شمال فلسطین اشغالی محسن رضایی : ممکن است متجاوزان صهیونیست پس از لبنان ، جنایات خود را به سمت ایران بکشانند / بار دیگر جنگ حق علیه باطل در پیش است