۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۰
کد ۲۶۸۳۰۰

خروطی: گهر بلاتکلیف است

مدیرعامل باشگاه گهر دورود گفت: بلاتکلیف هستیم و نمی‌دانیم فصل آینده چه اتفاقی قرار است برای این باشگاه رخ بدهد.
فارس - محمدرضا خروطی در مورد وضعیت باشگاه گهر دورود برای فصل آینده گفت: من به خاطر کمک به حسین هدایتی به باشگاه گهر آمدم و همان روز هم گفتم کار بسیار سختی پیش رو داریم. با این حال شاید اگر در آن بازی که پرسپولیس با دست گل زد و ما را شکست داد پیروز می‌شدیم یا بازی مساوی می‌شد سیر صعودی تیم ادامه پیدا می‌کرد.

وی ادامه داد: وضعیت باشگاه برای فصل آینده مشخص نیست و بلاتکلیف هستیم زیرا حسین هدایتی مالک باشگاه گهر نیست و در واقع بهره بردار است و این باشگاه در اجاره ایشان بوده باید ببینیم اول اینکه هدایتی تمایل به ادامه کار دارد یا نه و دوم اینکه با مسئولان ذیربط در مورد گهر به توافق می‌رسد یا خیر؟

خروطی در مورد اینکه گهر در دو بازی آینده لیگ با توجه به قطعی شدن سقوطش بازی می‌کند یا نه، گفت: بله ما به میدان می‌رویم هرچند که نتیجه این دو بازی هیچ تاثیری در سرنوشت تیم‌های قعر و صدر جدول ندارد و دوست داشتیم فصل زودتر به پایان برسد و سازمان لیگ هم خیلی محبت کرد اما امکان نداشت که این دو مسابقه ما زودتر برگزار شود.

وی در مورد امضایی که به جای درودگر در پای طومار مدیران باشگاه‌های لیگ برتری کرد، گفت: درودگر خبر نداشت که من آن را امضا کرده‌ام و من همان زمان که امضا کردم به تلفن همراهش هم زنگ زدم که خاموش بود. ایشان نمی‌دانست که من به جایش امضا کرده‌ام و برخی هم شیطنت کردند و مسئله را به او بد انتقال داده بودند.


برچسب ها: خروطی ، گهر
ارسال به دوستان