۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۶۸۳۶۳
انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۲-۰۲-۱۳۹۲

عکس های هوایی خیره کننده از یک پارک آبی

جاذبه و حیرت این مجموعه سرسره کریستالی است که به شما امکان گذر از یک دنیای مصنوعی را می دهد.
پارک اورلاندو فلوریدا به عنوان بزرگترین پارک آبی، مجموعه‌ای بی نظیر از تفریحات آبی برای خانواده‌ ها است تا بتوانند بهترین لحظات را سپری نمایند.

به گزارش روزگارنو، تصاویر هوائی آقای جیسون هاوکز از پارک آبی در اورلاندو فلوریدا به قدری رویایی است که توجه هر انسانی را به خود جلب می کند.

استخرهای شنا، موج سواری، استخر ساحلی، دنیای ماهیان اقیانوسی از جمله دلفین و نهنگ قاتل، و 6 رودخانه از جمله قسمتهای پر هیجان این پارک است. مساحت این مجموعه ورزشی نزدیک به 20 هکتار است.

جاذبه و حیرت این مجموعه سرسره کریستالی است که به شما امکان گذر از یک دنیای مصنوعی را می دهد.

از دیگر جاذبه های دیگر این مجموعه رودخانه ای است که شما می توانید شنا کنید و هم قایق بادی سوار شوید در ادامه به گرداب، موج و رودخانه خروشان می رسید.


















ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)