۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۶۸۸۴۴
انتشار: ۱۱:۴۴ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۲

اصفهان از صبح 7 بار لرزید/ 6 نفر مصدوم شدند

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر، 4 واحد مسکونی خالی از سکنه نیز تخریب شده‌اند و ارزیابی‌ها نشان می‌دهند که خسارت در بقیه مناطق روستایی در حد ترک‌خوردگی منازل است و پیش‌بینی می‌شود خسارت دیگری به وجود نیامده باشد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: با وقوع زلزله 4.9 ریشتری صبح امروز در گلشهر اصفهان تاکنون 7 پس‌لرزه به وقوع پیوسته که خسارات چندانی در پی نداشته و فقط 6 نفر مصدوم شدند.

محمود مظفر در گفت‌وگو با فارس، در مورد جزئیات حادثه اظهار داشت: پس از وقوع زلزله در ساعت 7:30 صبح امروز در گلشهر اصفهان 20 آبادی اطراف این منطقه نیز لرزیدند که با اعزام 100 امدادگر در قالب 20 تیم ارزیابی تاکنون بررسی‌ها نشان می‌دهد این زلزله خسارت جدی در پی نداشته است.

وی افزود: فقط 6 نفر در پی این زلزله مصدوم شدند که 3 نفر بر اثر ترس دچار شوک شدند و به مراکز درمانی انتقال یافتند و 3 نفر دیگر به دلیل خرد شدن شیشه منازل دچار بریدگی‌هایی در دست و صورت شده بودند که به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر، 4 واحد مسکونی خالی از سکنه نیز تخریب شده‌اند و ارزیابی‌ها نشان می‌دهند که خسارت در بقیه مناطق روستایی در حد ترک‌خوردگی منازل است و پیش‌بینی می‌شود خسارت دیگری به وجود نیامده باشد.

زلزله‌ای به بزرگی 4.9 ریشتر صبح امروز ساعت 7:38 دقیقه به مرکزیت گلشهر از توابع استان اصفهان این منطقه را تا شعاع 10 کیلومتر لرزاند.
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها