۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۷-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۶۹۳۰۷
انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۷-۰۲-۱۳۹۲

بانک مرکزی نرخ ارزهای مبادله‌ای را اعلام کرد

بانک مرکزی نرخ انواع ارز را امروز شنبه در مرکز مبادلات اعلام کرد که بر این اساس نرخ مبادلاتی دلار و پوند افزایش و قیمت یورو کاهش یافته است.

به گزارش مهر، نرخ هر دلار آمریکا امروز شنبه در مرکز مبادلات ارزی با روندی صعودی 24 هزار و 780 ریال، نرخ هر پوند انگلیس 38 هزار و 366 ریال و نرخ هر یورو با روندی کاهشی 32 هزار و 292ریال است.

امروز در مرکز مبادلات ارزی، هر فرانک سوییس 26 هزار و 296 ریال، کرون سوئد سه هزار و 770ریال، روپیه هند 456ریال، درهم امارات متحده عربی شش هزار و 747 ریال و یکصد ین ژاپن 25 هزار و 300 ریال نرخ گذاری شده است.

نرخ هر لیر ترکیه امروز در این مرکز 13 هزار و 786 ریال، روبل روسیه 792ریال، یوان چین چهار هزار و 19 ریال، یک هزار وون کره جنوبی 22 هزار ریال و نرخ ریال قطر 6 هزار و 806 ریال اعلام شد.

ارسال به دوستان
انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان