۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۰۷-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۶۹۴۲۱
انتشار: ۱۷:۳۶ - ۰۷-۰۲-۱۳۹۲

پور محمدی: همه اقشار جامعه به یارانه نیاز ندارند

پور محمدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر استفعا از سمت خود به منظور شرکت در انتخابات گفت: نیازی به استفعا از نظر قانون ندارم و در انتخبات نیز به نفع کسی کنار نمی روم.
رئیس سازمان بازرسی کل کشورگفت: همه دریافت کنندگان یارانه در کشور به این کمک از طرف دولت نیاز ندارند.

حجت الاسلام مصطفی پور محمدی کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری امروز در زاهدان گفت: در صورت گرفتن مسئولیت یارنه ها را افزایش می دهم اما این افزایش شامل همگان نخواهد بود زیرا تمامی اقشار جامعه به یارانه نیاز ندارند.

وی در دیدار با تعدادی از کسبه و فعالان اقتصادی در زاهدان گفت: هدفمندی یارانه ها را در صورت گرفتن مسئولیت دولت را ادامه داده و مبلغ پرداختی را افزایش می دهم.

وی افزود: پرداخت یارانه باید به گونه ای باشد که بتوان قیمت ها را با آن کنترل و مهار کرد و به وسیله آن وضعیت اقتصادی طبقات نیازمند را متحول ساخت.

برای شرکت در انتخابات نیازی به استعفا ندارم


پور محمدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر استفعا از سمت خود به منظور شرکت در انتخابات گفت: نیازی به استفعا از نظر قانون ندارم و در انتخبات نیز به نفع کسی کنار نمی روم.

وی در خصوص ارتباط با آمریکا نیز گفت: افرادی که امروز ادعای حقوق بشر دارند از همه بی رحم تر هستند و همه را در سراسردنیا به جان یکدیگر می اندازند. وی افزود: مدعیان حقوق بشر در دنیا با دخالت در نقاط مختلف جهان در حال حاضر به دلیل ترس از دستیابی کشور ها به استقلال به بی رحمانه ترین اقدامات می زنند و در امور بسیاری از دولت ها دخالت می کنند.

وی گفت: در حال حاضر با تهدید و زور نمی توان کار را جلو برد و آنهایی که می گویند اگر با آمریکا مذاکره کنیم تحریم ها برداشته می شود اینطور نیست.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است