۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۶۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۸-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۶۹۵۲۳
انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۸-۰۲-۱۳۹۲

کلیات طرح بیمه زنان خانه‌دار تصویب شد

رحیمی افزود: برای بیمه زنان خانه‌دار نیازمند طرح جامعی هستیم که همه ملزومات تحقق این طرح در نظر گرفته شده باشد و ابعاد مختلف آن در جلسات مختلف مورد بحث کارشناسی قرار گیرد.

در ششمین جلسه ستاد ملی زن و خانواده که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، کلیات طرح بیمه زنان خانه دار و پیش‌نویس آیین نامه ستاد توانمند سازی زنان تصویب شد.

به گزارش فارس، محمدرضا رحیمی در جلسه ستاد ملی زن و خانواده گفت: تلاش می‌کنیم برخی از جلسات شورای عالی اشتغال را به موضوع توانمند سازی، کار آفرینی و اشتغال زایی زنان و خانواده اختصاص دهیم تا ضمن ایجاد فرصت‌های شغلی برای بانوان گامی در جهت بهبود وضعیت مادی و معیشتی و تقویت بنیه اقتصادی خانواده برداریم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به پیش‌نویس طرح بیمه زنان خانه‌دار که توسط ستاد ملی زن و خانواده تدوین شده است افزود: زنان خانه‌دار و زنان سرپرست خانوار از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند که باید با طرح‌هایی مانند طرح بیمه زنان خانه دار مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

رحیمی افزود: برای بیمه زنان خانه‌دار نیازمند طرح جامعی هستیم که همه ملزومات تحقق این طرح در نظر گرفته شده باشد و ابعاد مختلف آن در جلسات مختلف مورد بحث کارشناسی قرار گیرد.

وی افزود: باید با حضور کارشناسان ذی‌ربط مسئولین و صاحب نظران طرحی آماده شود که منجر به تقویت نقش و جایگاه زنان خانه دار در نظام اجتماعی و اقتصادی و احیای ارزش و جایگاه واقعی زنان شود.

به گزارش فارس طرح ملی آموزش خانواده «مطلع مهر» که ویژه زوج‌های جوان است و قرار بود در یکی از جلسات تخصی ستاد نهایی شود در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت، همچنین پیش نویس آیین نامه تشکیل ستاد توانمندسازی، کار آفرینی و اشتغال‌زایی زنان و خانواده و همچنین پیش‌نویس طرح بیمه زنان خانه‌دار از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و به تصویب رسید.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)