۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۱-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۰۳۷۲
انتشار: ۱۶:۲۱ - ۱۱-۰۲-۱۳۹۲

اقامه نماز جمعه این هفته به امامت امامی کاشانی

 نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه خواهد شد و سردار خراسانی به مناسب سالروز تشکیل بسیج سازندگی به ارائه گزارش می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه تهران نماز عبادی،سیاسی این هفته تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی اقامه خواهد شد.

مراسم این هفته  نماز جمعه از ساعت11:45 با تلاوت ایاتی از قران کریم در دانشگاه تهران آغاز می‌گردد پس از آن بیانیه اجلاس علما و بیداری اسلامی قرائت خواهد شد.

در ادامه سردار مجید خراسانی در آستانه 17 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای به ارائه گزارش می‌پردازند.سپس حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت 12 اردبیهشت،سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته معلم پیش از خطبه‌ها به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود