۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۷۰۵۷۶

نیمار: از فردایم خبر ندارم

مهاجم سانتوس رسانه‌ها را به داستان‌سرایی در خصوص آینده وی متهم کرد.
فارس - به نظر می‌رسد نیمار قصد بازی کردن با احساسات هواداران بارسلونا را دارد. مهاجم سانتوس اخیرا اظهار داشته که احتمالا این تابستان برزیل را به مقصد اروپا ترک خواهد کرد و هر چند پیوستن خود به بارسا را تکذیب نکرد اما رسانه‌ها را به «داستان‌سرایی» متهم کرد.

وی در این باره اظهار داشت: رسانه‌ها از خودشان داستان می‌سازند. من از فردایم خبر ندارم؛ بنابراین چطور می‌توانم بدانم آینده‌ام چه می‌شود. گوی بلوری ندارم که از طریق آن بتوانم آینده را ببینم.

تنها چند روز پیش مهاجم سانتوس تأیید کرد که خواهان جدایی از این تیم است و نایب رئیس باشگاه نیز به سران باشگاه بارسلونا گفت آماده شنیدن پیشنهادات آنها برای خرید این بازیکن است.

ژوزه ادمیلسون، بازیکن سابق بارسلونا مطمئن است که انتقال نیمار به نیوکمپ می‌تواند سودمند باشد و گفت: او می‌تواند در خط حمله برای بارسا مفید باشد و به مسی کمک زیادی بکند. من فکر می‌کنم خرید فوق‌العاده‌ای برای آنها خواهد بود. مسی و نیمار در خط حمله جالب خواهند بود. آنها می‌توانند در کنار هم کارهای زیادی انجام دهند. شخصیت نیمار شبیه به رونالدینیو است شیوه بازی او بسیار سرزنده و سرگرم‌کننده است. او بی‌اختیار بازی می‌کند؛ در حالی که لیونل مسی هر فصل رکوردهای جدیدی را پشت سر می‌گذارد. زوج آنها در کنار هم در بارسلونا فوق‌العاده خواهد بود.


ارسال به دوستان