۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۰۵۹۳
انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۲

بازداشت اعضای شورای یک شهر

ایسنا: اعضای شورای شهر صفاشهر در استان فارس به علت دخالت و تحریک مردم و حمله 700 نفر از مردم منطقه به معدن دهبید بازداشت و روانه زندان شدند.

سایت های مختلف خبری با اعلام این خبر نوشتند: «در حادثه حمله به معدن سنگ دهبید بیش از ده‌ها میلیارد تومان به تجهیزات و تاسیسات متعلق به بخش خصوصی خسارت وارد شد.

در این حمله صدها نفر بدون توجه به اخطارها و هشدارهای ماموران نیروی انتظامی و نظارتی وارد محوطه کارگاهی این معدن شدند و بعد از تخریب اماکن و ساختمان‌های محوطه اقدام به تخریب معدن و تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین و با ارزش مستقر در آن کردند و بسیاری از آن را به آتش کشیدند و مدیران و کارگران مستقر در معدن را مورد ضرب و شتم قرار دادند که با کمک نیروی انتظامی چند نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

در بررسی نهادهای نظارتی و انتظامی، نقش اعضای شورای شهر صفاشهر در تحریک مردم با انتشار بیانیه و اطلاعیه دعوت به تجمع و اعتراض، احراز شد و به دستور مراجع قضایی اعضای شورای شهر بازداشت شده و برای بازجویی و رسیدگی و بررسی بیشتر در زندان به سر می‌برند.»
برچسب ها: بازداشت ، شورای شهر
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود