۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۰۶۲۹
انتشار: ۱۴:۱۳ - ۱۳-۰۲-۱۳۹۲

آیت‌الله دستغیب در دیدار قالیباف: انشالله رئیس جمهور شوید

 
محمد باقر قالیباف که به شهر شیراز سفر کرده است، ظهر امروز با آیت الله سید محمد مهدی دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
 
به گزارش ایلنا،در این دیدار آیت الله سید محمد مهدی دستغیب با اشاره به اقداماتی که در شهر تهران انجام شده است، گفت: فعالیت‌های شما بسیار چشمگیر و قابل توجه است و به راستی شما تهران را آباد کرده‌اید.
 
وی افزود: امیدوارم خداوند توفیق بیشتری به شما دهد تا در مناسب بالا‌تر خدمات بیشتری ارایه کنید.
 
تولیت آستان حضرت احمدبن موسی (ع) همچنین خاطر نشان ساخت: شهر شیراز با چهارده هزار شهید مشکلات بسیاری دارد و‌ ای کاش فردی مثل شما می‌توانست اینجا را بسازد.
 
آیت الله دستغیب تصریح کرد: ان شالله شما رئیس جمهور شوید تا همه ایران آباد شود و نگاه ویژه‌ای هم به این شهر شهید پرور داشته باشد.
 
وی در ادامه یادآور شد: اساس شهر شیراز شاه چراغ (ع) است، اما متاسفانه مسئولان توجهی ندارند و متوجه این موضوع نیستند که همه این شهر نور احمد بن موسی (ع) است. محیط شیراز قبلا دروازه اصفهان، دروازه کازرون و دروازه سعدی بود که به دور مرکزیت حرم قرار داشتند، این شهر مرکز علم و نور بوده و بزرگانی چون حافظ، سعدی و ملاصدرا را داشته است؛ اما امروز از وضعیت مناسبی برخودار نیست.
 
همچنین محمد باقر قالیباف با حضور در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) ضمن زیارت آستان شاه چراغ، در نماز جماعت ظهر و عصر شركت كرد. قالیباف بر سر مزار آیت الله سید عبدالحسین دستغیب، سومین شهید محراب نیز حاضر شد.
برچسب ها: دستغیب ، قالیباف
ارسال به دوستان
درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها