۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد ۲۷۰۹۷۸

هاینکس: بایرن خوب جنگید

مربی بایرن معتقد است تیمش با یک بازیکن کمتر مقابل بورسیادورتموند خوب جنگید و با شایستگی یک امتیاز کسب کرد.
فارس - شب گذشته در هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی آلمان موسوم به بوندس‌لیگا بایرن مونیخ، قهرمان زودهنگام لیگ در ورزشگاه زیگنال ایدوناپارک مقابل بورسیادورتموند یک بر یک مساوی کرد.

یوپ هاینکس پس از این تساوی اظهار داشت: پس از اتفاقات هفته گذشته رسیدن به فرم مطلوب برای این بازی کاری ساده نبود. مصاف با دورتموندی‌ها مصافی حساس بود که البته به خاطر بازی های هفته قبل، در آن هر دو تیم با تمام قوا ظاهر نشدند.

وی ادامه داد: در حاشیه بازی گفته می‌شد چون بسیاری از بازیکنان اصلی بایرن حضور ندارند، رویارویی با دورتموندی‌ها خسته‌کننده خواهد شد. در حالیکه چنین پیش‌بینی اتفاق نیفتاد.

هاینکس که در تاریخ 4 خرداد و در ورزشگاه ومبلی لندن در قالب دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا با همین حریف هموطن روبه‌رو خواهد شد، اضافه کرد: از تیمم بسیار راضی هستم که به لحاظ جنگندگی نمایش خیلی خوبی در زمین ، حتی با 10 نفر و یک بازیکن کمتر داشت. از این جهت فکر می کنم شایسته کسب یک امتیاز در این مصاف بود.

در این دیدار که در حضور 80645 نفر در ورزشگاه خانگی زردپوشان برگزار شد و دو تیم برتر ژرمن‌ها و لیگ قهرمانان اروپا بیشتر نفرات اصلی خود را به همراه نداشتند، کوین کرویتس در دقیقه 11 برای دورتموند و ماریو گومس در دقیقه 23 برای بایرن گل زدند. ضمن آنکه ضربه پنالتی دقیقه 60 روبرت لواندوفسکی توسط نویر مهار شد. در این دیدار مونیخی‌ها در دقیقه 64 رافینا مدافع برزیلی خود را به خاطر دریافت کارت قرمز دوم اخراج شده دیدند.




برچسب ها: هاینکس ، بایرن
ارسال به دوستان