۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۵-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۱۰۲۰
انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۵-۰۲-۱۳۹۲

تمام رانندگان تاکسی تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفته اند

وی گفت: براساس این طرح تاکنون 77 هزار و 949 راننده تاکسی بیمه تکمیلی شده اند و 4 هزار و 268 خانواده از خانواده تاکسیرانان نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته اند.
مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در خصوص اجرای طرح بشارت گفت: تمام راننده های تاکسی تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفته اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مهندس میثم مظفر اظهار کرد: در طرح بشارت تلاش کردیم تا از ظرفیت شرکت های خصوص استفاده کنیم تا زمینه ارایه سریع تر و راحت تر خدمات رفاهی به رانندگان تاکسی فراهم شود.
 
وی ادامه داد: نهایتا سامانه ای تحت عنوان سامانه بشارت شکل گرفت که راننده ها برای بهره مند شدن از هر یک از تسهیلات و امکانات در نظر گرفته شده باید به این سامانه مراجعه کنند.
 
مظفر تصریح کرد: بیمه عمر و حوادث، بیمه تکمیلی راننده ها و خانواده تاکسیرانان، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه خودرو، استفاده از خدمات ورزشی، مراسم ازدواج  ، فرهنگسراها و مهدکودک ها و خدمات درمانی شهر سالم از جمله خدماتی است که در طرح بشارت برای راننده های تاکسی و خانواده هایشان پیش بینی شده است.
 
وی گفت: براساس این طرح تاکنون 77 هزار و 949 راننده تاکسی بیمه تکمیلی شده اند و 4 هزار و 268 خانواده از خانواده تاکسیرانان نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفته اند.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین خوشبختانه تمام راننده های تاکسی تحت پوشش بیمه عمر و حوادث قرار گرفته اند و 2 هزار و 500 راننده نیز از تسهیلات و تخفیفات بیمه بدنه استفاده کرده اند.
 
وی ادامه داد: در تلاشیم تا در این طرح تسهیلاتی هم برای خدمات تعمیرگاهی ارایه دهیم تا راننده های تاکسی برای تعمیر خودروهای خود با مشکلات کمتری مواجه باشند.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)