۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد ۲۷۱۳۲۸

پرسپولیس به تماشاگرانش باخت!

عصر ایران - باخت پرسپولیس به سپاهان در ورزشگاه آزادی، تا حدی یادآور شکست استرالیا در برابر ایران در ورزشگاه ملبورن بود. در آن بازی تاریخی جو ورزشگاه به نفع تیم میزبان بود ولی حماقت یک تماشاگر استرالیایی، بازی را متوقف کرد و همین توقف بازی، موجب شد فضای مسابقه به نفع ایران شود.

در بازی فینال پرسپولیس و سپاهان نیز، سپاهانی ها باید در حضور انبوه تماشاگران پرسپولیسی پنالتی می زدند و قاعدتاً کارشان سخت تر بود اما تماشاگران پرسپولیس کاری کردند که ورق به نفع سپاهان برگشت!

هر عاقلی می داند که معطل شدن پنالتی زن پشت توپ، به سود پنالتی زن نیست و احتمال گل شدن پنالتی او را کاهش می دهد.



ولی تماشاگران پرسپولیس، دیروز با هدف اخلال در کار شهاب گردان، کاری کردند که هادی نوروزی که آماده پنالتی زدن بود، یکی دو دقیقه پشت توپ معطل شود.

نوروزی در وقت اضافه بازی فینال، بویژه در نیمه اول، نمایش درخشانی داشت و موثرترین بازیکن پرسپولیس بود. پس عجیب نبود که او پنالتی اش را گل کند.

اما نور لیزری که تماشاگران پرسپولیس بر روی صورت شهاب گردان انداختند، نوروزی را پشت توپ بلاتکلیف نگه داشت و تمرکز این بازیکن را بر هم زد.

اگر پنالتی اول پرسپولیس گل می شد، بسیار محتمل بود که ضربات پنالتی به کام پرسپولیس شود؛ چرا که نیلسون در ضربات پنالتی، بهتر از شهاب گردان بود و چیزی نمانده بود که یکی دو پنالتی سپاهانی ها را مهار کند.

شهاب گردان نان تماشاگران پرسپولیس را خورد که با تیمشان دوستی خاله خرسه کردند و زمینه ساز به اوت رفتن پنالتی های قرمزها شدند. و گر نه گردان هم مثل نیلسون نتوانست هیچ پنالتی ای را مهار کند. او حتی به خوبی نیلسون هم نمی پرید.

شاید اگر نور لیزر هم نبود، باز سپاهان قهرمان جام حذفی می شد، ولی چند تماشاگر نادان پرسپولیس، د حد توان خودشان، در قهرمانی سپاهان موثر بودند و این نکته ای است که در یاد همه باقی خواهد ماند.  



ارسال به دوستان