۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۷۱۶۸۳

زانتی: مورینیو بهترین تصمیم را می گیرد

نتایج این فصل رئال در لالیگا و همچنین حذف این تیم از چمپیونزلیگ، انتقادهای زیادی را از آقای خاص به همراه داشت.
سایت گل- خاویر زانتی، کاپیتان اینتر، با دفاع از ژوزه مورینیو در مقابل انتقادهای اخیر، اعلام کرد که این مربی پرتغالی همیشه بهترین تصمیم را برای تیم می گیرد.

نتایج این فصل رئال در لالیگا و همچنین حذف این تیم از چمپیونزلیگ، انتقادهای زیادی را از آقای خاص به همراه داشت؛ ضمن اینکه اختلاف او با ستاره هایی مانند سرخیو راموس و ایکر کاسیاس، بر مشکلات او اضافه کرد.

با این وجود، زانتی که دو سال در اینتر با مورینیو کار کرد و یکی از ارکان اصلی تیم او در کسب سه گانه سال 2010 بود، معتقد است همه تصمیمات این مربی، برای موفقیت تیم گرفته می شود.

او در گفتگو با نشریه مارکا گفت:" من نمی دانم در رختکن رئال چه اتفاقی رخ داده اما م توام از تجربه کار با مورینیو در ایتر بگویم. من کاپیتان تیم او بودم و او همیشه بهترین تصمیم را برای تیم می گرفت.

تمام آنچه او می خواست، این بود که تیم خوب کار کند. اگر برای رسیدن به این هدف، باید بازیکن بزرگی را نیمکت نشین می کرد، این کار را انجام می داد. او همیشه از بهترین بازیکنان که می توانستند گرفتن یک نتیجه خوب را تضمین کنند، استفاده می کرد.

ما در اینتر موفق بودیم زیرا همه درک کرده بودند که مورینیو تلاش می کند تا به چه چیزی برسد. همه پیام او را دریافت کرده بودند."

مورینیو تا سال 2016 با رئال قرارداد دارد اما انتظار می رود که او در پایان فصل راهی چلسی شود.


برچسب ها: زانتی ، مورینیو
ارسال به دوستان