۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد ۲۷۱۷۷۴

دل‌بوسکه نگران وضعیت کاسیاس

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا از شرایط ایکر کاسیاس در رئال‌مادرید ابراز نگرانی و اعتراف کرد که جایگاه او در تیم ملی به خطر افتاده است.
ایسنا -  ایکر کاسیاس روزهای خوبی را در رئال مادرید سپری نمی‌کند. این موضوعی است که نزدیکان به او در رئال‌مادرید هم آن را تایید می‌کنند. اختلاف او با ژوزه مورینیو باعث شده است تا پس از 10 سال طعم نیمکت‌نشینی در رئال‌مادرید را بچشد و حتی در آستانه از دست دادن موقعیتش در تیم ملی قرار گیرد.

ویسنته دل‌بوسکه با توجه به شرایط نامناسب کاسیاس در رئال اعتراف کرد که نمی‌داند وضعیت دروازه‌ تیم ملی اسپانیا چگونه خواهد بود.

دل‌بوسکه که در حال حاضر در کلمبیا به سر می‌برد، گفت: باید این موضوع را با جدیت بررسی کنیم. کاسیاس 143 بار درون دروازه تیم ملی فوتبال اسپانیا قرار گرفته است. شرایط کاسیاس خطرناک بوده و به خاطر اختلاف با مورینیو جایگاهش را در درون دروازه رئال از دست داده است. چیز زیادی درباره مشکلات رئال‌مادرید نمی‌دانم. نمی‌خواهم در این زمینه هم صحبت کنم؛ چرا که این مشکلی است که به خود خانواده رئال مربوط است.

سرمربی تیم ملی اسپانیا که سابقه قهرمانی با این تیم در جام‌جهانی و جام ملت‌های اروپا را در کارنامه دارد، درباره درخشش بایرن‌مونیخ و بوروسیادورتموند در لیگ قهرمانان اروپا گفت: صعود دو تیم آلمانی به فینال لیگ قهرمانان اروپا بیانگر قدرت فوتبال این کشور است. قدرت فوتبال آلمان حاصل برنامه‌ریزی بلندمدت این کشور است. فوتبال آلمان بسیار قدرتمند است. آنها تیم ملی خوب و مربی کاربلد و شاخصی دارند. فوتبالی که آلمانی‌ها به نمایش می‌گذارد، نظام‌مند و هدف‌دار است.

دل‌بوسکه درباره فوتبال کلمبیا و رادامل فالکائو مهاجم سرشناس این کشور گفت: کلمبیا به جام‌جهانی برزیل صعود خواهد کرد اما کار آسانی در بازی‌های انتخابی پیش‌رو نخواهد داشت. کلمبیا برای هر تیمی رقیبی سخت خواهد بود. درباره فالکائو هم باید بگویم که بازی‌های زیبای او ستایش تماشاگران اسپانیایی را برانگیخته است او به همراه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو از شاخص‌ترین ستاره‌های کنونی در لیگا هستند.

ارسال به دوستان