۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۲۱۶۳
انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۰-۰۲-۱۳۹۲

دعوت از غلامحسین الهام برای کاندیداتوری با تجمع مقابل منزلش

ستادهای مردمی دعوت از غلامحسین الهام جهت کاندیداتوری با تاکید بر درخواست های مکرر نخبگان، طلاب، دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران و توده‌های فهیم ملت ایران برای حضور مردی از جنس سوم تیر، تاکید کردند: حجم درخواست های انبوه مردمی موجب آن شد تا تنها تعدادی از نمایندگان اقشار، دانشجویان و مسئولین تشکل های مردمی تصمیم بگیرند، عصر امروز در مقابل منزل ایشان تجمع کنند.
 ستادهای مردمی غلامحسین الهام اعلام کردند جهت درخواست برای کاندیداتوری وی در انتخابات در مقابل منزل وی تجمع خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، ستادهای مردمی دعوت از غلامحسین الهام جهت کاندیداتوری با تاکید بر درخواست های مکرر نخبگان، طلاب، دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران و توده‌های فهیم ملت ایران برای حضور مردی از جنس سوم تیر، تاکید کردند: حجم درخواست های انبوه مردمی موجب آن شد تا تنها تعدادی از نمایندگان اقشار، دانشجویان و مسئولین تشکل های مردمی تصمیم بگیرند، عصر امروز در مقابل منزل ایشان تجمع کنند.

یکی از مسئولین ستاد مردمی دعوت از الهام برای کاندیداتوری خاطرنشان کرد: جریان سوم تیر تبلور پیوند توده‌های مردم با مسئولین ارشد نظام بود و حال تجمع امروز ما در مقابل درب منزل مردی ساده زیست، گفتمانی و عدالت طلب اثبات پیوند ناگسستنی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی گفت: آقای دکتر الهام دغدغه ایجاد گسست بین جریان های انقلابی و عدالت طلب را داشته ولیکن با توجه به قطعی شدن حضور نماینده حداکثری جریان ارتجاع وحضور کاندیداهایی که یا پازل جریان ارتجاع را پر می کنند یا در حد مقابله با جریان ارتجاع نیستند؛ حضور دکتر الهام به صورت جدی قوت یافته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند رئیس جمهور آینده باید نقاط قوت دولت فعلی را بدون نقاط ضعف آن داشته باشد و با توجه به این معیار به نظر ما تنها دکتر الهام با این معیارها تطبیق دارد.
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است