۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۳-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۲۸۴۶
انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۳-۰۲-۱۳۹۲

خرازی: سیستم‌بانکی ربایی است/ خودروسازان فرغون به مردم تحویل می‌دهند

دبیرکل حزب الله ایران اظهارداشت: ربا به راحتی در کشور جاری است، سیستم آموزش و بانکی ما اسلامی نیست و اگر خون شهدا، دعای رهبری و اخلاص مومنان نبود کشورمان به آتش خشم الهی دچار می شد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: سیستم بانکی کشور ربوی است و باید تغییر کند و برای شکوفایی اقتصاد داخلی و بین المللی برنامه دارم.

به گزارش مهر، محمد باقر خرازی یکشنبه شب در مسجد محمد رسول الله قزوین گفت: من حتما خواهم آمد و از شورای نگهبان هم عبور خواهم کرد و نه ائتلاف می کنم و نه کنار می کشم.

خرازی تصریح کرد: از بزرگان جامعه و درس های حوزوی که آموخته ام در سطح کلان استفاده خواهم کرد و در حوزه اقتصاد داخلی و بین المللی برنامه دارم.

وی گفت: اقتصاد کشاورزی و روستایی از حساسیت های خاصی برخوردار است و من برنامه های تجاری و اقتصادی شهرها را به خودشان واگذار می کنم و همه امور را در شهرستانها توزیع خواهم کرد.

کانال شمال و جنوب آبی را احیاء می کنم

این نامزد ریاست جمهوری بیان کرد: برنامه دارم تا کانال آبی شمال و جنوب را احیاء کنم و با توجه به صنعت و استفاده از منابع غنی کشور بحران ارزی را حل می کنم.

دبیرکل حزب الله ایران اظهارداشت: ربا به راحتی در کشور جاری است، سیستم آموزش و بانکی ما اسلامی نیست و اگر خون شهدا، دعای رهبری و اخلاص مومنان نبود کشورمان به آتش خشم الهی دچار می شد.

وی یادآورشد: این همه برنامه تربیتی داریم اما چرا به جایی نرسیده ایم، وقتی ربا وارد خانه ما شد طلاق، فساد هم بیشتر می شود و یک لحظه غفلت نسبت به ائمه مشکل ساز شده است که باید این مسائل برطرف شود.

خرازی بیان کرد: از 600 میلیارد دلار درآمد ارزی چقدر به فقرا رسیده است در حالی که میلیاردها دلار به ایران خودرو و پارس خودرو داده می شود و به مردم فرغون می اندازند و هشت مان گرو نهمان است و بجای رفاه مردم کاری کرده ایم هم خریدار ناراضی است و هم فروشنده و کارگران هم در اضطراب هستند مصداق آیه قرآن شده ایم که کم فروشی می کنیم.

این نامزد ریاست جمهوری یادآورشد: در انتخابات باید سراغ جریان ولایت مداری برویم که بتواند حقایق ولایت را از زبان ولی فقیه مطلقه در این کشور جاری کند و به مردم آرامش دهد و پیشرفت کشور را تضمین کند.

خرازی گفت: دولتی مورد نظر است که ما را به حضرت مهدی(عج) برساند و حقایق دینی و ناب قرآنی را به مردم عرضه کند، هرگز دنبال دولتی نبودیم که تاج را عوض کند و مقام بیاورد.   
ارسال به دوستان