۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۴ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۴۱۷۱
انتشار: ۲۰:۴۴ - ۲۸-۰۲-۱۳۹۲

افزایش یک درصدی بهای بلیت هواپیما و کشتی

عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق گفت: با مصوبه مجلس بهای بلیت کشتی‌ها و هواپیماها یک درصد افزایش می‌یابد تا درآمد حاصل از این محل برای هلال احمر و مدیریت بحران به خزانه واریز شود.

به گزارش فارس، ایرج ندیمی گفت: با توجه به تصویب نمایندگان از این پس علاوه بر بهای بلیت هواپیماها و کشتی‌ها، مسافران باید یک درصد این بهای را نیز پرداخت کنند که این یک درصد به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس ماده الحاقی ،14 درآمد حاصل از این مبلغ تا سقف 500 میلیارد ریال به حساب هلال احمر برای تجهیز و خرید وسایل و نیز کمک به حادثه‌ دیدگان در صورت حادثه اختصاص پیدا می‌کند و مابقی به حساب خزانه‌داری کل کشور برای مسائل مربوط به مدیریت بحران و موارد اینچنینی واریز می‌شود.
ارسال به دوستان
سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟ خوب، بد، زشت : روزگار با این سه بازیگر چه کرد! (عکس) شهادت فرمانده مهم حزب الله در حمله اسرائیل به بیروت / کسی که هیچ کس او را ندیده بود / جایزه ۷ میلیون دلاری امریکا برای دستگیری "ابراهیم عقیل" بیانیه حزب‌الله دربارهٔ شهادت «حاج ابراهیم عقیل» کاهش خطر زوال عقل با مصرف غذاهای غنی از فلاونوئیدها حقایق زیست محیطی غیرمنتظره‌ ای که شما را شگفت‌زده و نگران خواهند کرد نگاهی متفاوت به چربی شکمی از دانشگاه میشیگان اکستنشن مو از ضایعاتی که تصورش دشوار است! (+فیلم و عکس) استراتژی "گزینه پیش فرض" چیست؟ (فیلم) کدام ویتامین کلید درمان میگرن است؟ صندل‌ های چرمی توت ‌عنخ‌ آمون؛ نماد نابود کردن دشمنان! (+تصاویر) ابراهیم عقیل ؛ مردی که آمریکا از قرن گذشته دنبالش بود