۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد ۲۷۴۳۴۸

آشتیانی: دایی نباید مربی پرسپولیس شود

ورزش 3 - عضو کميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: به نظر من صلاح نيست علي دايي مجددا به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب شود.
  
ابراهيم آشتياني در خصوص مطرح شدن نام علي دايي براي سرمربيگري در تيم پرسپوليس گفت: به نظر من شانس محمد مايلي‌کهن بيشتر است، البته اعضاي کميته فني روي حميد درخشان هم نظر مثبتي داشتند، اما در جلسه اخير کميته فني شرکت نکردم ولي گويا روي گزينه‌هاي جديدي صحبت شده است.

وي ادامه داد: ما در کميته فني زحمات بسياري کشيديم،‌يحيي گل‌محمدي را انتخاب کرديم، زمينه‌اي را فراهم کرديم که ژوزه از اين تيم برود. ولي انتظار داشتيم يحيي گل‌محمدي پيش از مسابقه‌هاي فينال جام حذفي حداقل ارنج را به ما مي‌گفت تا ما هم نظر خود را به او مي‌داديم. در کميته فني آدم‌هاي بزرگي وجود دارند، علي پروين، خود من سال‌ها در اين فوتبال بوديم.

اين پيشکسوت پرسپوليس افزود: بعد از حضور در چند جلسه کميته فني باشگاه پرسپوليس به اين موضوع پي بردم که اين کميته فرماليته است و براي پيشکسوتان ارزش قائل نيستند و براي همين ديگر در اين جلسات شرکت نکردم.

آشتياني در خصوص مطرح شدن نام منصور ابراهيم‌زاده براي سرمربيگري در پرسپوليس، اظهار داشت: طبق قول و قراري که با مديريت باشگاه داشتيم قرار شد يک فرد پرسپوليسي سرمربي شود. ما مربيان خوبي از خانواده پرسپوليس داريم. حميد درخشان، علي دايي از جمله آنها هستند. مخصوصا حميد درخشان که نزديک به تيم بود و مي‌توانست بسيار مثمرثمر باشد.

وي افزود: البته ابراهيم‌زاده شاگرد خود من بوده و کارنامه خوبي دارد اما بر اساس توافقات صورت گرفته با مديريت باشگاه قرار شد يکي از مربيان پرسپوليسي سرمربي شود.

آشتياني در خصوص احتمال حضور علي دايي در تيم پرسپوليس گفت: دايي با راه‌آهن قرارداد دارد و فکر نمي‌کنم با توجه به مشکلاتي که با رويانيان داشت به پرسپوليس بيايد. جدال رويانيان و علي دايي باعث شد حرمت‌ها از بين برود و در اين شرايط صلاح نيست که علي دايي به پرسپوليس بيايد. در کل معتقدم مطرح شدن گزينه‌هاي مختلف براي حضور در پرسپوليس به اين تيم لطمه مي‌زند، بايد هرچه سريعتر در اين زمينه تصميم‌گيري شود. ما نسل اولي‌هاي پرسپوليس تلاش زيادي کرديم تا اين تيم داراي هوادار شود. پرسپوليس يک تيم دسته سومي بود و وقتي ما از تيم شاهين به اين تيم آمديم طرفداران ما را تنها نگذاشتند.

آشتياني تاکيد کرد: من براي حضور در پرسپوليس از پيشنهاد هامبورگ، منچسترسيتي و العربي گذشتم، حتي باشگاه استقلال 700 متر زمين در تهران پارس به من مي‌داد که قبول نکردم.



ارسال به دوستان