۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۲
کد ۲۷۴۵۷۵
انتشار: ۱۱:۴۴ - ۳۰-۰۲-۱۳۹۲

افتادن پرچم ایران در محل برگزاری جشنواره کن (+عکس)

این درحالی است که پرچم کشورهای دیگر همچنان برپاست؛ اما مسؤولان برگزاری جشنواره نسبت به برافرازی دوباره‌ پرچم جمهوری اسلامی ایران اقدام نکرده‌اند.

پرچم افراشته شده کشور ایران در محل برگزاری جشنواره فیلم کن بر زمین افتاد و با گذشت دو روز، مجددا برافراشته نشد.

به گزارش ایسنا، پرچم هر کدام از کشورهایی که در جشنواره فیلم کن اثری دارند یا در بازار فیلم آن حضور دارند، در محل برگزاری جشنواره نصب شده است، اما شدت باد و طوفان در روزهای اخیر باعث شد که دو روز گذشته پرچم ایران بر زمین بیافتد.

این درحالی است که پرچم کشورهای دیگر همچنان برپاست؛ اما مسؤولان برگزاری جشنواره نسبت به برافرازی دوباره‌ پرچم جمهوری اسلامی ایران اقدام نکرده‌اند.

گفتنی است تعدادی از ایرانیان حاضر، از برگزارکنندگان جشنواره فیلم کن خواسته‌اند تا پرچم ایران دوباره نصب شود.

اگرچه ایران فیلمی را به طور رسمی در بخش رقابتی این جشنواره ندارد، ولی در بخش بازار فیلم شرکت کرده است و قاعدتا باید پرچم ایران هم مانند کشورهای مشابه در محل برگزاری این جشنواره نصب شود.

ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته