۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶
فیلم بیشتر »»
کد ۲۷۵۶۶۲

امید ابراهيمي جايگزين نكونام در استقلال؟

گفته می‌شود حتي اگر قلعه‌نويي هم در استقلال نماند باز هم احتمال استقلالی شدن ابراهيمي کم نخواهد بود.
سايت گل- زماني در اوج گمنامی در شهرداري بندرعباس بازي مي‌كرد و كسي او را نمي‌ديد و نمي‌شناخت، اما به يكباره در سپاهان كنار ستاره بزرگی چون محرم نويدكيا قرار گرفت تا هافبك دفاعي توانمندي به سطح اول فوتبال ايران معرفي شود. امید ابراهیمی خيلي سريع پله‌هاي ترقي را طي كرد و از يك بازيكن ناشناخته در «ليگ يك» تبديل به بازيكن فيكس سپاهان قهرمان ليگ برتر ايران شد.

در اين راه نقش امير قلعه‌نويي سرمربي وقت سپاهان بسيار پررنگ بود چرا كه او ابراهيمي را به سپاهان آورد و در اين تيم پرمهره به عنوان مهره فيكس او را به بازی گرفت. بدون شك ابراهيمي هم لطف قلعه‌نويي را هيچ  گاه فراموش نخواهد كرد و بعيد است به درخواست او براي همكاري دوباره جواب منفي بدهد.

گفته مي‌شود جواد نكونام قطعا از استقلال جدا خواهد شد و قلعه‌نويي به دنبال اميد ابراهيمي است تا غيبت يك ستاره ملي‌پوش را با يك ستاره ملي‌پوش و جوان‌تر پر كند. گفته می‌شود حتي اگر قلعه‌نويي هم در استقلال نماند باز هم احتمال استقلالی شدن ابراهيمي کم نخواهد بود. این هافبک مازنی جايگزين نكونامي خواهد شد كه امسال ديگر نمي‌تواند از پول هنگفت کشورهای عربی بگذرد و تصمیم گرفته دردسرهاي فصل گذشته را با قراردادی نان‌وآبدار با عرب‌ها به فراموشی بسپارد.


ارسال به دوستان