۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۱ - ۰۵-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۶۰۶۳
انتشار: ۲۱:۲۱ - ۰۵-۰۳-۱۳۹۲

شمقدری: در مورد صحبت با اسپیلبرگ شوخی کردم!

رییس سازمان سینمایی کشور درباره سخنانش پیرامون صحبت با اسپیلبرگ برای اعطای "نخل طلا" به فیلم جدید اصغر فرهادی گفت: موضوع کاملا به‌شکل غیرجدی و با حالت شوخی‌ پرسیده شد و من هم به‌شوخی‌ پاسخ دادم. خبرنگاری با خنده پرسید که این‌بار لابی نمی‌کنید؟، من هم با خنده پاسخ دادم که اسپیلبرگ هست، خودش این کار را می‌کند.
«جواد شمقدری» درباره صحبت با استیون اسپیلبرگ برای اهدای نخل طلای «کن» به اصغر فرهادی گفت: شوخی کردم.

به گزارش ایسنا، رییس سازمان سینمایی کشور درباره سخنانش پیرامون صحبت با اسپیلبرگ برای اعطای "نخل طلا" به فیلم جدید اصغر فرهادی گفت: موضوع کاملا به‌شکل غیرجدی و با حالت شوخی‌ پرسیده شد و من هم به‌شوخی‌ پاسخ دادم. خبرنگاری با خنده پرسید که این‌بار لابی نمی‌کنید؟، من هم با خنده پاسخ دادم که اسپیلبرگ هست، خودش این کار را می‌کند.

وی که هنگام بیان این توضیحات از وضعیت پیش‌آمده خنده‌اش گرفته بود، ادامه داد: آن خبرنگار سوالش را با شوخی پرسید و با شوخی پاسخش را شنید. بحث اصلا جدی نبود و نباید رسانه‌ای می‌شد، چون حالت گفت‌وگو نداشت.

شمقدری در پاسخ به پرسش دیگری درباره زمان جلسه بعدی شورای عالی سینما گفت: هیچ خبر جدیدی نیست. خانه سینما و بحث مالیات‌ها باید در جلسه شورا مطرح می‌شد که حل شد. فعلا دلیل خاصی برای جلسه نیست مگر آنکه آقای رییس‌جمهور بخواهند جلسه‌ای تشکیل شود.

رییس سازمان سینمایی کشور در پایان درباره وضعیت اکران «گزارش یک جشن» که سال قبل توسط سازمان سینمایی خریداری شده بود، بیان کرد: این فیلم اکنون در اختیار موسسه رسانه‌های تصویری است که بعدا می‌تواند در زمان مقتضی اکران شود. در حال حاضر خبر جدیدی در این زمینه ندارم.
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی