۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۷۶۱۰۶

آرزوی سلامتی تیتو برای مورینیو

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی برابر اسپانیول در شهرآورد کاتالان گفت: نیمار بارسا را به جای پول انتخاب کرده است.
ایسنا - بارسلونا در هفته‌ 37 لیگا موفق شد با دو گل اسپانیول را شکست دهد تا 97 امتیازی شود.

تیتو ویلانووا، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی در شهرآورد کاتالان درباره امضای قرارداد با نیمار گفت: باید از مسئولان باشگاه که شرایط را برای حضور نیمار در بارسلونا فراهم کرده‌اند، تشکر کنم. مدت‌ها به دنبال جذب این بازیکن بودیم. در واقع از دو سال گذشته در پی جذب این بازیکن بودیم، زیرا او می‌تواند قدرت تیم ما را افزایش دهد. به نیمار هم تبریک می گویم که برای پیشرفت خود باشگاه فوتبال را انتخاب کرد نه پول زیاد را. مطمئنم او در اروپا موفق خواهد شد. داشتن نیمار و مسی آرزوی هر مربی است. همان طور که فصل گذشته جوردی آلبا به ما کمک کرد، مطمئنم فصل آینده نیز نیمار به پیشرفت ما کمک خواهد کرد.

ویلانووا درباره پیروزی در شهرآورد کاتالان گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم. این فصل ریتم مشخصی داشتیم، حیف شد که در مقاطعی از فصل چند بازیکن ما مصدوم شدند تا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکست بخوریم. اگر این اتفاق برای ما رخ نمی‌داد، می‌توانستیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. اکنون به بایرن‌ مونیخ تبریک می‌گویم و تاکید می‌کنم که با شرایط خوبی این فصل را به پایان رساندیم.

ویلانووا درباره احتمال 100 امتیازی شدن تیمش در هفته‌ پایانی لیگا گفت: بهتر است درباره این مسائل صحبتی نکنیم. اکنون ما یک بازی را برده و یک بازی دیگر را در پیش داریم و سعی خواهیم کرد تا آن را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم. هر چند که قهرمانی ما قطعی شده است اما برای پیروزی در هفته‌ پایانی برابر مالاگا به میدان می‌رویم.

سرمربی بارسلونا در پایان با تمجید از ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید که در انتهای فصل از رئال‌مادرید خواهد رفت، گفت: ورود او به مادرید سر و صداهای زیادی را ایجاد کرد. او یکی از بهترین و موفق‌ترین مربیان جهان است. برای او آرزوی سلامتی و خوشبختی می‌کنم. او همیشه روحیه پیروزی دارد و همیشه در مسیر پیروزی قرار دارد.

بارسلونا در هفته‌ پایانی لیگا برابر مالاگا به میدان خواهد رفت و در صورت پیروزی به رکورد 100 امتیاز در لیگا دست پیدا می‌کند.

برچسب ها: تیتو ، مورینیو
ارسال به دوستان