۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۶۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۶-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۶۱۹۰
انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۶-۰۳-۱۳۹۲

داماد احمدی نژاد تکذیب کرد: حامل هیچ پیامی نبودم

وی با بیان این‌که ملاقات‌های من مستقل است گفت: موضوعی بود که می‌خواستم به یک کارشناسی در مورد آن برسم و به همین بابت با آقای زنجانی صحبت کردم، ولی حامل پیام نبودم.
مهدی خورشیدی اظهار داشت: حامل هیچ‌گونه پیامی از سوی رئیس‌جمهور برای آقای مسعود روغنی زنجانی نبودم.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار برخی از اخبار به نقل از روغنی زنجانی مبنی بر این‌که خورشیدی حامل پیام رئیس‌جمهور در ارتباط با احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای وی بوده است، گفت: من حامل هیچ‌گونه پیامی برای آقای زنجانی نبودم، آن زمانی که در ریاست‌جمهوری بودم در ارتباط با یک موضوع کارشناسی که خودم پیگیری می‌کردم، با آقای زنجانی صحبت کردم و حامل هیچ‌گونه پیامی از سوی رئیس‌جمهور برای وی نبودم.

وی با بیان این‌که ملاقات‌های من مستقل است گفت: موضوعی بود که می‌خواستم به یک کارشناسی در مورد آن برسم و به همین بابت با آقای زنجانی صحبت کردم، ولی حامل پیام نبودم.

چندی پیش در برخی از رسانه‌ها به نقل از مسعود روغنی زنجانی آمده بود که مهدی خورشیدی (داماد احمدی نژاد) حامل پیام رییس جمهور برای وی جهت احیای سازمان مدیرت و برنامه‌ریزی بوده است.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید