۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۱۲-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۷۵۴۱
انتشار: ۲۰:۴۷ - ۱۲-۰۳-۱۳۹۲

پایان جلسه جامعه روحانیت برای انتخاب گزینه اصلح بدون نتیجه

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت که جلسه این تشکل برای انتخاب گزینه اصلح بدون هیچ نتیجه‌ای به پایان رسید و قرار شد در جلسه بعدی این موضوع بررسی شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جلسه عصر امروز این تشکل که درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: در این جلسه اعضا نظرات خود را درباره انتخابات آتی مطرح کردند اما اجماع روی هیچ گزینه‌ای صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت مبارز فعلا به هیچ گزینه نرسیده‌ است، افزود: با توجه به اینکه جلسه امروز بدون نتیجه به پایان رسید. شنبه هفته آتی جلسه‌ای دیگری را برگزار خواهیم کرد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ابراز امیدواری کرد که در جلسه آتی این تشکل، جامعه روحانیت مبارز موفق به معرفی یک گزینه به عنون گزینه مورد حمایت خود شود.
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته