۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۴-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۷۸۴۴
انتشار: ۱۹:۵۷ - ۱۴-۰۳-۱۳۹۲

دکور مناظره کاندیداها تغییر می‌کند

کارگردان هنری مناظره‌ها با بیان اینکه «در این مساله شکی نیست که مناظره‌ها مورد توجه عموم است»، گفت: مشکلی که وجود دارد در تعداد نفرات کاندیداهاست.
کارگردان هنری مناظره‌ تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری از تغییر دکور این برنامه خبر داد و گفت: قرار است در مناظره‌ هنری، کاندیدای سخنران مقابل هشت نامزد دیگر قرار بگیرد تا فضای چالشی برنامه بیشتر شود.

به گزارش ایسنا حسین فردرو درباره‌ خبر بالا توضیح داد: با توجه به خواسته‌ مخاطبان و کاندیداها، قرار شده است مطالب در این مناظره به صورت چیدمان تشریحی باشد و از قالب سوالات کوتاه دربیاید.

او علت تغییر دکور مناظره‌ها را اینگونه خواند: قصد بر این است که کاندیدای سخنران در فضایی قرار بگیرد که بتواند در مقابل سایر کاندیداها قرار بگیرد و مطالب کاندیدای سخنران از سوی سایر کاندیداها به نقد و چالش کشیده شود.

فردرو با اشاره به تغییر دکورها در مناظره گفت: در رنگ‌آمیزی و دکور اقدامات لازم را برای مناظره‌ی بعدی انجام داده‌ایم.

کارگردان هنری مناظره‌ها با بیان اینکه «در این مساله شکی نیست که مناظره‌ها مورد توجه عموم است»، گفت: مشکلی که وجود دارد در تعداد نفرات کاندیداهاست.

او در پایان درباره‌ی روند تغییر دکور مناظره‌ گفت: این تغییر که در گروه تولید تصویب شده است، اکنون در حال بررسی است و قرار است در جلسه‌ای به تصویب معاونت سیما و معاونت سیاسی در جلسه برسد.

فردرو افزود: رودررو قرار گرفتن کاندیداها به فضای چالشی مناظره کمک زیادی می‌کند. هرچه جلوتر می‌رویم اضافه شدن موضوعات مختلف، به ویژه مباحث سیاسی میان کاندیداها حساس‌تر می‌شود و تفاوت بین این افراد بیشتر دیده خواهد شد.
برچسب ها: دکور ، مناظره ، کاندیدا
ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان