۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۸۰۵۷
انتشار: ۱۸:۰۲ - ۱۶-۰۳-۱۳۹۲

جنازه پسر نوجوان در سد طرق مشهد پیدا شد

روز گذشته پسر نوجوان 17 ساله از اتباع افغانستان که در منطقه گلشهر مشهد زندگی می‌کرد، به همراه سه نفر از دوستانش در سد طرق مشهد در حال شناکردن بودند که وی به علت آشنانبودن به فنون شنا و عمق محدوه غرق می‌شود.
جنازه پسر نوجوانی که در سد طرق مشهد غرق شده بود بعد از گذشت 12 ساعت با تلاش گروه ویژه غواصان سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد دقایقی پیش کشف شد.

به گزارش فارس، روز گذشته پسر نوجوان 17 ساله از اتباع افغانستان که در منطقه گلشهر مشهد زندگی می‌کرد، به همراه سه نفر از دوستانش در سد طرق مشهد در حال شناکردن بودند که وی به علت آشنانبودن به فنون شنا و عمق محدوه غرق می‌شود.

در ابتدا با فریاد و درخواست کمک، دو نفر از دوستانش به سوی وی شتافتند تا او را نجات دهند اما نتوانستند.

گزارش خبرنگار فارس در محل حادثه حاکی است؛ در نهایت با اعلام به سازمان آتش‌نشانی؛ ماموران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند و از ساعت 17 دیروز تا ساعت 21 و 30 دقیقه شب گذشته به جست و جوی فرد غرق شده پرداختند اما به دلیل تاریکی محدوده ادامه جست و جو به امروز موکول شد.

تلاش گروه ویژه غواصان سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد از ساعت 6 صبح امروز تا ساعت 15 برای جست‌وجوی نوجوان غرق‌شده ادامه داشت که در نهایت ماموران سازمان آتش‌نشانی مشهد توانستند دقایقی پیش جنازه این پسر نوجوان را از آب بیرون بکشند.

نیروی انتظامی و سازمان آتش‌نشانی با هشدار به مردم و به‌ویژه نوجوانان در فصل تابستان اعلام می‌دارد که از شناکردن در محل‌های خطرناک و ناایمن به شدت خودداری کنند.
برچسب ها: جنازه ، مشهد ، سد طرق ، غواصان
ارسال به دوستان
کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد