۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۷۸۴۴۴

نجف‌نژاد: فتح‌الله‌زاده می‌ماند

رئیس هیئت مدیره استقلال معتقد است در این شرایط تغییرات به صلاح این باشگاه نیست.
فارس - مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص استعفای علی فتح‌الله‌زاده و مشکلات مالی باشگاه استقلال اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده مرد روزهای بحران است باشگاه استقلال مشکلات مالی داشته اما فتح‌الله‌زاده و در کنار او امیر قلعه‌نویی این روزها را پشت سر گذاشته و برای تیم زحمات زیادی کشیدند و معتقد هستیم همه این موارد مرتفع می‌شود. من به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال صلاح نمی‌دانم که فتح‌الله‌زاده کنار برود و اگر با من باشد این استعفا را قبول نمی‌کنم.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر حضور فرد جدید به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال با توجه به صحبت‌های شایسته رئیس فدراسیون تنیس گفت: اکنون که با شما حرف می‌زنم به جز استعفای فتح‌الله‌زاده از هیچ کدام این موارد خبر ندارم. شرایط استقلال به جز موارد مالی مطلوب است و سایر عناصر باشگاه به کار خود مشغول هستند و صلاح نیست که در این شرایط دچار تغییراتی شوند. هواداران استقلال مطمئن باشند که از دروازه‌بان ما گرفته تا سایرین در باشگاه حفظ خواهند شد و همه بدون اینکه مشکلی داشته باشند به کار خود ادامه می‌دهند.

نجف‌نژاد تاکید کرد: بدهی‌های انباشته باشگاه استقلال از سال‌های گذشته باعث شد تا ما تحت فشار قرار بگیریم در حالی که از فصل گذشته خود فقط 4 میلیارد تومان بدهی داریم. ما در فصل گذشته توانستیم 50 درصد از هزینه‌های باشگاه را درآمدزایی کنیم و با حمایت‌های وزیر و دولت توانستیم امور خود را پیش ببریم. مباحث دیگر مشکلات بنیادی کل فوتبال کشور ماست که باید حل شود تا یقه باشگاه‌های بزرگ را نگیرد.

نجف‌نژاد بار دیگر در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد وزارت ورزش با شایسته برای مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت کرده است، گفت: من هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم استعفای فتح‌الله‌زاده مورد قبول ما نیست او در کوران‌های مختلف در کنار استقلال بوده و ما هم در کنار او بودیم. هواداران نگران نباشند فتح‌الله‌زاده استقلال را ترک نمی‌کند و بازیکنان هم همچنان در تیم ما حضور خواهند داشت و ما برای قهرمانی در آسیا باید مقتدرتر از سال گذشته پیش برویم و از هواداران هم می‌خواهیم حمایت بیشتری از استقلال داشته باشند.

ارسال به دوستان