۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۸۷۹۴
انتشار: ۱۷:۱۳ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۲

برای خرید الکترونیک امن این نرم افزار را نصب کنید

BitDefender Internet Security 2013 یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی برای بانکداری الکترونیکی و خرید الکترونیک امن، امنیت آنلاین برای کودکان و نوجوانان، حفاظت از حریم خصوصی در شبکه های اجتماعی و … می باشد.

کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحاً در دام سایت های پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و … قرار گرفته که برای حل مشکل فوق این دسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وبگردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وبگردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.

یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و … رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و … ایجاد می نماید. در واقع این نرم افزار یک آنتی ویروس، ضد اسپم، ضد فیشینگ، دیوار آتش، کنترل والدین و … است که امنیت ارتباط شما با اینترنت را سبب می شود.

برای دانلود کلیک کنید
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر