۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
کد خبر ۲۷۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۸۸۸۳
انتشار: ۱۸:۵۸ - ۲۰-۰۳-۱۳۹۲

مستند انتخاباتی ولایتی با عنوان "چشم‌ها منتظرند"

دومین مستند انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی با عنوان "چشم‌ها منتظرند" ساخته محمدحسین لطیفی امشب از تلویزیون پخش خواهد شد.
دومین مستند انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی با عنوان "چشم‌ها منتظرند" ساخته محمدحسین لطیفی امشب از تلویزیون پخش خواهد شد.

به گزارش مهر، این فیلم با هدف تشریح مواضع و برنامه‌های دکتر ولایتی ساخته شده است و بیشتر بخش‌های آن در قالب یک گفتگو با این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری است. البته در بخش‌های دیگر نیز تصاویری مربوط با اهداف و برنامه های وی پخش خواهد شد.

محمدرضا شفیعی از تهیه‌کنندگان فیلم در این‌باره توضیح داد: "چشم‌ها منتظرند" پیرو فیلم قبلی درباره اخلاق‌مداری، سعه صدر و روحیه ایجابی دکتر ولایتی به دور از روحیه سلبی است که از شخصیت وی نشات گرفته است.

این فیلم بدون هیچ اصلاحیه‌ای ساعت 23:30 امشب دوشنبه 20 خرداد از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

عوامل این مستند انتخاباتی عبارتند از طراحی و اجرا: حامد عنقا، مشاور اجرایی ساخت محمد حسین لطیفی، مشاور پروژه جمال شورجه، مدیر تصویربرداری سیروس عبدلی، مدیر صدا: امیر حاتمی، تدوین: امیرشیبان خاقانی با تشکر از مهدی جودی، صداگذاری و میسک: علیرضا علویان، تهیه‌کننده اجرایی: رضا جودی، تهیه‌کنندگان: رضا جودی، محمدرضا شفیعی، محسن علی اکبری، با تشکر از دکتر داروغه زاده، مدیر تولید: حسن لبافی، گروه کارگردانی: بهروز فروغی، فیلمبردار پشت صحنه: حامد جوادزاده، مشاور صحنه و لباس: بابک کریمی طاری.

مستند اول ولایتی با عنوان "ای وطن، ایران من" هفته گذشته پخش شد.

ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی