۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۳ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۹۱۵۰
انتشار: ۲۳:۴۳ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۲

ايجاد شهر ويژه حجاج و عمره گزاران در مدينه منوره

قرار است اين شهر ويژه حجاج و عمره گزاران در زميني به مساحت حدود يك ميليون و ششصد هزار متر مربع در نزديكي حرم مطهر نبوي (ص) احداث شود.
عربستان از تصميم خود براي احداث شهر ويژه حجاج و عمره گزاران در مدينه منوره خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از بعثه مقام معظم رهبري، مقامات سعودي تصميم گرفته‌اند شهر كاملي را براي حجاج و عمره گزاران در مدينه منوره واقع در غرب عربستان احداث كنند.

قرار است اين شهر ويژه حجاج و عمره گزاران در زميني به مساحت حدود يك ميليون و ششصد هزار متر مربع در نزديكي حرم مطهر نبوي (ص) احداث شود.

فيصل بن سلمان امير مدينه منوره از دستور به وزارت دارايي و همچنين صندوق سرمايه گذاري دولت و با هماهنگي با طرف هاي ذيربط براي احداث شهر ويژه استقبال و توزيع حجاج و عمره گزاران در زمين واقع در جاده الهجره كه مساحت آن يك ميليون و ششصد هزار متر مربع در نزديكي حرم مطهر نبوي (ص) خبر داد.

فيصل ، اظهار داشت: اين طرح شامل ايستگاه حمل و نقل و قطار و ايستگاه‌هايي براي زائران و بيمارستاني به ظرفيت ۴۰۰ تخت و طرح اساسي متشكل از هتل‌ها و مراكز اسكان به ظرفيت ۲۰۰ هزار نفر خواهد بود.

رئيس كميته حج مدينه منوره اعلام كرد: اين طرح منافع زيادي براي حجاج و عمره گزاران و ساكنان مدينه منوره دارد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)