۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۳-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۹۴۹۳
انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۳-۰۳-۱۳۹۲

دستگیری 9 نفر از اراذل و اوباش در شرق استان تهران

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران با اشاره به اجرای طرح ضربتی برخورد با اراذل و اوباش از دستگیری 9 اراذل و اوباش دارای سوابق کیفری در این محدوده خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ حسین قاسملویی با اعلام این خبر گفت: در راستای تدابیر سردار سیروس فتحی فرمانده انتظامی شرق استان تهران طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و افراد تحت تعقیب مراجع قضایی با حضور پنج اکیپ در شهرستان ورامین به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح گشتهای محسوس و نامحسوس پلیس با حضور در اماکن عمومی با هنجار شکنان و خصوصاً اراذل و اوباش برخورد قاطع و قانونی به عمل آورده و 9 نفر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در خصوص اتهامات افراد دستگیر شده، بیان داشت: متهمان از افراد شرور و سابقه داری هستند كه با شرارتهای خود باعث ناامنی شده و نارضایتی شهروندان را فراهم كرده بودند.

قاسملویی در ادامه از شناسایی و احضار 15 نفر از افراد شرور به این پلیس خبر داد و ضمن هشدار به اراذل و اوباش و كسانی كه با اقدامات خود امنیت مردم را بر هم می زنند، اضافه كرد: پلیس با برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی و امنیت اجتماعی، اجازه قدرت نمائی را به این گونه افراد نخواهد داد.

وی در پایان از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش و یا مشاهده مظاهر علنی فساد با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید