۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۵-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۹۷۲۲
انتشار: ۰۸:۵۳ - ۲۵-۰۳-۱۳۹۲

اندروید نسخه ۵ و شایعه ارایه در مهر ماه

در عین حال می توان حدس زد که گوگل می خواهد اندروید ۵ را روی تلفن تازه موتورولا نمایش دهد و احتمالا در این ماه باید منتظر نکسوس های جدید هم باشیم.
نارنجی - مدت ها است که منتظر ارایه نسخه بعدی اندروید هستیم و حالا ادعا می شود که این انتظار در مهر ماه به پایان می رسد. اندروید بعدی Key Lime Pie یا همان پای لیموترش نام دارد و قرار است همراه با تغییرات زیادی باشد چرا که گوگل بعد از مدت ها می خواهد از نسخه ۴ به ۵ برسد.

هر چند هنوز اطلاع زیادی در مورد تغییرات این نسخه نداریم، اما خبر جدید می گوید برای اجرای این سیستم عامل به حداقل ۵۱۲ مگابایت رم نیاز خواهد بود.

در عین حال می توان حدس زد که گوگل می خواهد اندروید ۵ را روی تلفن تازه موتورولا نمایش دهد و احتمالا در این ماه باید منتظر نکسوس های جدید هم باشیم.
برچسب ها: اندروید ۵ ، مهر ماه
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر