۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۵-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۹۷۴۴
انتشار: ۱۰:۰۹ - ۲۵-۰۳-۱۳۹۲

مستند احمدی نژاد ساخته می‌شود

مجید مرادی مستندساز عضو گروه مستند آزاد اعلام کرد به زودی مستندی درباره احمدی‌نژاد می‌سازد.

به گزارش تسنیم، مرادی که در کارنامه خود مستندهای «داستان یک انقلاب» و «عبور از خط آتش» را دارد و در مستندهای « سواحل اشک و زیتون»، «با من پیاده بیا ای دوست» به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت سوژه اصلی ساخت این فیلم را برگرفته از مستند جدید بی‌بی‌سی علیه محمود احمدی‌نژاد اعلام کرد.

وی افزود: چندی پیش بی‌بی‌سی مستندی پخش کرد که در آن بر شکاف میان محمود احمدی‌نژاد و مقام معظم رهبری تاکید می‌کرد و می خواست در این مورد سیاه نمایی کند. من می خواهم در این مستند با شواهدی نشان دهم که این تحلیل نادرست است.

کارگردان مستند «داستان یک انقلاب» با اشاره به عدم حمایت هیچ نهادی از ساخت این مستند گفت: این مستند را به تنهایی خواهم ساخت.

مرادی در تحلیل خود از شخصیت محمود احمدی‌نژاد و عملکرد وی در طی دوران ریاست جمهوریش گفت: احمدی‌نژاد شخصی است که با آمدنش معادلات غربی‌ها را بهم ریخت و باعث شد که رسانه‌های غربی با ترس درباره او حرف می‌زنند اما برخی عملکردها در سیاست خارجی و داخلی باعث شد به بیراهه‌هایی رود که به او آسیب زد.

وی با ادعای موج ساز بودن احمدی‌نژاد حتی در سیاست داخلی اضافه کرد:در تبلیغات همین انتخابات هم  برخی کاندیداها درحال موج سواری بر روی موجی هستند که احمدی‌نژاد به راه انداخت و این مطلب را می شود در طرح موضوعاتی مانند «یارانه سبز» و «مسکن مهر»  مشاهده کرد.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)