۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۷۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۶-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۷۹۸۸۵
انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۶-۰۳-۱۳۹۲

عرضه 40 وصله امنیتی برای جاوا

اوراکل در ماه آوریل هم 128 وصله مختلف برای برطرف کردن آسیب‌پذیری‌های برنامه جاوا عرضه کرده بود که در نوع خود بی‌سابقه بود.
شرکت اوراکل اعلام کرده که قصد دارد مجموعه‌ای از وصله‌ها را برای برنامه جاوا عرضه کند.
خبرگزاری فارس: عرضه 40 وصله امنیتی برای جاوا

به گزارش فارس به نقل از اینفوورلد، وصله های تازه Java SE، چهل  آسیب پذیری امنیتی را در برنامه پرکاربرد یاد شده برطرف می‌کند.

37 مورد از این آسیب‌پذیری‌ها از طریق شبکه اینترنت قابل بهره برداری هستند و هکرها بدون استفاده از نام کاربری و کلمه عبور می‌توانند از طریق فضای مجازی از آنها سواستفاده کنند. شرکت اوراکل در ماه های اخیر به علت سواستفاده گسترده هکرها از ضعف‌های برنامه جاوا به شدت مورد انتقاد بوده است.

به غیر از خود برنامه Java SE  تعداد دیگری از محصولات جانبی مرتبط با جاوا دارای چنین مشکلی هستند که از جمله آنها می توان به کیت توسعه جاوا موسوم به (JDK ، JRE (Java Runtime Environment و پلاتفورم JavaFX اشاره کرد.

اوراکل به کاربران برنامه جاوا توصیه کرد تا هر چه سریع تر وصله‌های یاد شده را بارگذاری و نصب کنند. اوراکل در ماه آوریل هم 128 وصله مختلف برای برطرف کردن آسیب‌پذیری‌های برنامه جاوا عرضه کرده بود که در نوع خود بی‌سابقه بود.
برچسب ها: وصله امنیتی ، جاوا
ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر