۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۸۰۵۵۱
انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۲

آغاز واگذاری مسکن ویژه تهران از تیر/ قیمت تمام شده هر واحد 250میلیون تومان

وزیر راه و شهرسازی از واگذاری واحدهای مسکن مهر ویژه تهران در تهرانسر از تیرماه خبر داد و گفت: قیمت تمام شده هر واحد حدود 250 میلیون تومان است.

به گزارش مهر، علی نیکزاد در بازدید هفتگی از طرح مسکن مهر ویژه تهران در تهرانسر افزود: زیربنای هر واحد 80 تا 105 متر مربع است و هر مجتمع در 5 طبقه ساخته می شود.

ویT قیمت تمام شده مسکن ویژه تهران (تهرانسر) را حدود 250 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: 2600 واحد در حال ساخت است. نیکزاد با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این طرح افزود: افرادی مشمول دریافت واحد مسکن مهر ویژه هستند که فاقد خانه بوده، 5 سال اخیر در تهران سکونت داشته باشند، سابقه استفاده از تسهیلات و وام بانکی دولتی نداشته و سرپرست خانوار باشند.

نیکزاد درباره نحوه پرداخت اقساط مسکن ویژه تهران بیان داشت: 4 قسط 20 میلیون تومانی در هر 3 ماه دریافت می شود که تاکنون حدود 3 قسط دریافت شده است.

وی گفت: در قسط پنجم نیز 30 درصد قیمت تمام شده (براساس نرخ اسفند 91) دریافت می شود و بقیه اقساط ماهانه خواهد بود. وزیر راه و شهرسازی افزود: برآورد تقریبی ما برای قیمت تمام شده این واحد 250 میلیون تومان است که 147 مترمربع زیربنای ناخالص (با مشاعات، پارکینگ و فضاهای دیگر) دارد و 105 مترمربع خالص و به صورت دوخوابه است.

ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد