۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۸۰۷۱۶
انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۲

عیادت وزیر ارشاد از محمدعلی کشاورز در بیمارستان آتیه

سید محمد حسینی وزیر ارشاد به همراه شجاعی مدیرعامل صندوق حمایت از هنرمندان صبح امروز در بیمارستان آتیه از محمد علی کشاورز عیادت کرد.

مهدی احمدی تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز بازیگر ارزنده سینما و تلویزیون گفت: دقایقی پیش سید محمد حسینی وزیر ارشاد و شجاعی مدیرعامل صندوق حمایت از هنرمندان در بیمارستان آتیه از وی عیادت کردند حدود 15 دقیقه وزیر ارشاد با محمدعلی کشاورز درباره وضعیت جسمانی و کارها و برنامه‌های ایشان صحبت کردند.

وی در ادامه گفت: وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز رو به بهبود است و به زودی به بخش منتقل می‌شود هم اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است و امیدواریم ظرف یک یا دو روز آینده با بهتر شدن وضعیت عمومی آقای کشاورز به بخش منتقل شوند.

وی در خاتمه تاکید کرد: شجاعی درباره وضعیت بیمه تکمیلی با کشاورز صحبت کرد و مشکلی برای پرداخت هزینه بیمارستان وجود ندارد.
ارسال به دوستان
محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی