۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۸۰۷۱۶
انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۹-۰۳-۱۳۹۲

عیادت وزیر ارشاد از محمدعلی کشاورز در بیمارستان آتیه

سید محمد حسینی وزیر ارشاد به همراه شجاعی مدیرعامل صندوق حمایت از هنرمندان صبح امروز در بیمارستان آتیه از محمد علی کشاورز عیادت کرد.

مهدی احمدی تهیه کننده سینما در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز بازیگر ارزنده سینما و تلویزیون گفت: دقایقی پیش سید محمد حسینی وزیر ارشاد و شجاعی مدیرعامل صندوق حمایت از هنرمندان در بیمارستان آتیه از وی عیادت کردند حدود 15 دقیقه وزیر ارشاد با محمدعلی کشاورز درباره وضعیت جسمانی و کارها و برنامه‌های ایشان صحبت کردند.

وی در ادامه گفت: وضعیت جسمانی محمدعلی کشاورز رو به بهبود است و به زودی به بخش منتقل می‌شود هم اینک در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است و امیدواریم ظرف یک یا دو روز آینده با بهتر شدن وضعیت عمومی آقای کشاورز به بخش منتقل شوند.

وی در خاتمه تاکید کرد: شجاعی درباره وضعیت بیمه تکمیلی با کشاورز صحبت کرد و مشکلی برای پرداخت هزینه بیمارستان وجود ندارد.
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی