۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۲۸۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۲
کد ۲۸۱۱۴۳
انتشار: ۱۴:۰۲ - ۳۱-۰۳-۱۳۹۲

وزیر دفاع آمریکا: با روحانی برای بهبود روابط همکاری خواهیم کرد

 وزیر دفاع آمریکا، ایران را چالشی برای سیاست خارجی آمریکا در خاورمیانه در سال‌های آینده خواند.

به گزارش ایسنا، چاک هاگل، وزیر دفاع آمریکا گفت که اگر از آمریکا خواسته شود، واشنگتن با رییس‌جمهور جدید ایران برای بهبود روابط دو کشور همکاری خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، هاگل گفت: اگر ایران به وظایفش در زمینه برنامه هسته‌یی‌اش عمل کند آمریکا شریکش خواهد بود.

وزیر دفاع آمریکا با تکرار اتهامات غرب مبنی بر نظامی بودن برنامه هسته‌یی ایران با بیان این که واشنگتن هم‌چنان به جلوگیری از دست‌یابی ایران به سلاح هسته‌یی متعهد است، گفت: و برای تحقق این امر همه گزینه‌ها روی میز قرار خواهد داشت.
ارسال به دوستان
مسیر دشوار ایران در جام جهانی فوتسال؛ از مراکش تا احتمال رویارویی با برزیل شیوه‌نامه انضباطی جدید دانشجویان برای اجرا به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ شد پرسپولیس در آستانه دربی با چالش بزرگی روبرو شد؛ تایید مصدومیت همسترینگ ارونوف  مدارس بجنورد دوشنبه تعطیل شد مرگ در اعماق معدن/ سیمای معدن‌چی در سینما هم مظلوم است ۶ نفر از حادثه دیدگان معدن طبس ترخیص شدند فوت 5 نفر بر اثر حادثه رانندگی در چهارمحال و بختیاری هالند و رونالدو، شانه به شانه؛ رکوردشکنی ادامه دارد ایران با اقتدار به مرحله یک هشتم نهایی رسید؛ صعود شاگردان شمسایی با پیروزی بر فرانسه (+خلاصه بازی) دادگستری: دیه کارگران معدن طبس در روزهای آتی پرداخت شود هشدار جدی فرمانده ارشد نظامی به اسرائیل؛ آمریکا نباشد در عرض 24 ساعت نابود می‌شوید جکی چان اگر فقط این کلکسیون خود را بفروشد تا آخر عمر زندگی لوکس دارد! (عکس) مصدومان زلزله بجنورد به ۲۸ نفر رسیدند ماجرای «شرم‌مان می‌آید»/ پزشکیان با این صدا وسیما چه کند؟ موتورسواری معروف دهه هشتاد (فیلم)