۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۸۱۲۴۶

پراندلی: بالوتلی با بقیه فرق می‌کند

چزاره پراندلی با حمایت از مهاجم سیاه‌پوست تیمش اعلام کرد، سوپر ماریو با دیگران فرق می‌کند، زیرا رنگ پوستش با بقیه متفاوت است.
ایسنا -  ماریو بالوتلی که همراه بقیه اعضای تیم ملی ایتالیا در برزیل به سر می‌برد، روز گذشته برای شرکت در یک برنامه خیریه از اردوی تیم ملی ایتالیا خارج شد.

پراندلی، سرمربی ایتالیا در واکنش به خروج بالوتلی از هتل آتزوری گفت: او از اردوی تیم ملی ایتالیا خارج شد، زیرا رنگ پوستش کمی با بقیه فرق می‌کند. بالوتلی در یک برنامه خیریه حضور داشت و پلیس او را تا رساندن به محل این برنامه خیریه همراهی کرده است تا بالوتلی با تظاهرکنندگان ضد دولت برزیل روبه رو نشود.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در واکنش به بیرون کشیدن تیمش از جام کنفدراسیون‌ها به دلیل بالا گرفتن تظاهرات ضددولتی در کشور برزیل گفت: در روزهای گذشته نتوانستیم از هتل خود بیرون برویم و نگرانی‌های زیادی هم در این باره وجود داشت اما بازگشت ما به ایتالیا صحت ندارد. اگر کسی اعتراض خود را به وضع نامناسب کشورش بیان می‌کند، باید مورد احترام باشد. تناقض آمیز است که ما در ورزشگاه با برزیل رقابت کنیم و 150 متر آن طرف مردم کشور برزیل تظاهرات کنند و شورش وجود داشته باشد.



برچسب ها: پراندلی ، بالوتلی
ارسال به دوستان