۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۰
کد خبر ۲۸۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۰۳-۰۴-۱۳۹۲
کد ۲۸۱۶۶۸
انتشار: ۱۷:۱۳ - ۰۳-۰۴-۱۳۹۲

2 کشته در تصادف کامیون «هُوو» در پایتخت

برخورد یک دستگاه تریلر هُوو با سواری پژو در بزرگراه یاسینی سبب مرگ دو تن و جراحت دو تن دیگر شد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک حادثه رانندگی درمسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی بعد از میوه وتره‌بار پیروزی در ساعت 14:08 به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 60 وگروه نجات 11 را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر هُوو حامل زباله با قسمت عقب یک دستگاه سواری پژو با چهار سرنشین برخورد کرده و شدت حادثه به حدی بوده که قسمت عقب سواری پژو کاملا جمع شده و به صندلی سرنشینان جلو رسیده بود.

ملکی با بیان اینکه به دنبال این حادثه خودرو سواری نیز کاملا شعله‌ور شده بود گفت: دو زن در قسمت صندلی عقب این خودرو بودند که به علت شدت جراحات وارده و سوختگی به تایید عوامل اورژانس جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات خود اقدام به برش ستون‌ها و دیواره‌های کابین خودرو کرده و یک مرد و یک زن دیگر را که در قسمت جلوی خودرو سوار بودند را از کابین خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه این دو مصدوم دچار سوختگی و آسیب‌دیدگی شده بودند، اظهار کرد: راننده تریلر نیز در زمان حضور آتش‌نشانان، در محل حادثه حضور نداشت.

وی با اشاره به ایجاد ترافیک سنگین در محل حادثه به ایسنا گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل و منتقل کردن خودروها به حاشیه بزرگراه در ساعت 15:06 به عملیات خود خاتمه دادند.

همچنین سرهنگ جمال بذرافشان، جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز درباره علت وقوع این حادثه به ایسنا گفت: طبق هشدارهایی که مکررا از سوی پلیس راهور درباره سیستم‌های ترمز خودرو هُوو و اینکه این سیستم‌ها توانایی نگه‌داشتن این خودرو را ندارند متاسفانه گاهی اوقات چنین حوادثی رخ می‌دهد.

وی درباره وضعیت ترافیکی در بزرگراه یاسینی نیز گفت: در حال حاضر در محدوده محل حادثه ترافیک سنگینی ایجاد شده که عوامل راهور مشغول بازگشایی آن هستند.
برچسب ها: هوو ، پایتخت
ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی