۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد ۲۸۲۷۷۸

شکایت بارسلونا از مورینیو، مسخره است!

فیفا یک نهاد مستقل است و دعواهای جزئی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ها، باید در نهادهای زیرمجموعه فیفا حل و فصل شوند نه در دادگاههای اسپانیا و انگلستان.
عصر ایران - شکایت باشگاه بارسلونا از خوزه مورینیو، به دلیل انگشت کردن موریینو در چشم ویلانووا در جریان یکی از ال کلاسیکوهای سه سال اخیر، از آن وقایع مضحک فوتبال است!

در بسیاری از مسابقات فوتبال، بازیکنان و کادر فنی دو تیم با یکدیگر درگیری های مختصر یا مفصلی پیدا می کنند و ماجرا خاتمه می یابد. اگر هم قصه جدی شود، نهادهای انضباطی فوتبال درباره مجازات افراد خاطی تصمیم می گیرند.

اگر قرار باشد پس از هر درگیری فیزیکی رخ داده در کنار زمین فوتبال، بازیکنان و مربیانی که با یکدیگر دست به یقه شده اند، کار را به دادگاههای قضایی بیرون از فیفا بکشانند، پس دیگر کمیته انضباطی در سطوح گوناگون فوتبال چه فایده ای دارد؟

فیفا یک نهاد مستقل است و دعواهای جزئی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ها، باید در نهادهای زیرمجموعه فیفا حل و فصل شوند نه در دادگاههای اسپانیا یا ایتالیا و یا انگلستان.

به نظر میرسد نفرت و خصومت بارسلونایی ها از خوزه مورینیو، چندان شدید است که آنها ترجیح می دهند مورینیو را دادگاهی کنند. حالا این کار چه سودی برای آنها دارد، الله اعلم بالصواب!

مورینیو به دلیل رفتاری که با ویلانووا داشت، از سوی مقامات انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا، یک جلسه محروم شد. زنده کردن یک دعوای قدیمی، که اتفاقاً به مظلوم نمایی بارسایی ها نیز کمک فراوانی کرد، کار بیهوده ا‌ی‌ست که مقامات بارسلونا در پی آنند.



ارسال به دوستان